torsdag 19 november 2009

19 november

hellöj :)
kan ju lugnt säga att det va ett tagsen jag skrev... men jag pallar seriöst inte.. -.-'
men kände att jag lika bra kunde skriva lite för att jag har ändå så tråkigt!

idag så va det skola som vanligt och det gick bra :)
sen efter skolan så va det att fika på kakboden med hanna och snacka lite (y
efter det så va det hem för skulle egentligen plugga men har inte orkat... är så sjukt trött och sånt!
just nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem, hon jobbar och slutar 10.. inte så långt kvar menmen..
imorron så blir det tyvärr skola, och sen efter det så ska jag hem till pappa och ha ett litet kalas för elivis (lillebror) som fyller 4. fast det ska bara vara vi i familjen så det blir iaf lugnt ^^
sen efter det så ska jag och mamsen åka och handla skor för det behöver jag verkligen :o
hahahah, efter det så händer det nog inte spec. mkt..

&sen på lördag så blir det stan med elin och det blir att fika och gå runt lite och sånt :)
skulle egentligen träffat jonte och ngn till men nej, dom ska självklart inte va hemma i helgen -.-
hahah, men nu känner jag att jag ska plugga lite (a)

pusss.

Inga kommentarer: