söndag 19 juli 2009

18 juli

hejhej!
idag så vakna man som vanligt vid typ 9 tiden & gick ner och åt frukost med familjen.
efter det så hoppa jag in i en dusch & sen gick jag och gjorde v-mig.
efter duschen så gick jag ner och hjälpte till lite, passa ella & elvis för pappa och monica skulle handla present.
sen vid typ 5 tiden så kom frida för vi skulle passa små syskonen.
vid 6 så åkte monica och pappa på fest & då blev det ännu mer barnpassning.
kan ju säga att det va ingen dröm att passa dom, snarare en mardröm!
elvis & ella lyssna inte på någonting, dom hoppa runder i soffan och höll på.
& självklart så skratta frida som fan & jag bara sa till dom hela tiden! xd
sen så när dom skulle gå och lägga sig så sa man nog till dom typ 100 gånger och
dom lyssa såklart inte!
efter mycket om och men så somna dom! & tacka gud för det.
när dom somnat så gick vi ut och snacka :D
fyfan vad kul det va, för vi fick inte lov att va ute egentligen så varje gång det kom en bil så sprang vi in och skatta som fan!
och sen så kom där typ 3 personer och fyfan vad kul det va för vi bara sprang in..eller jag sprang in iaf för frida snubbla och trampa i en kruka där ute och dom bara glodde :D
hahahahah, förjävla kul :D
sen ringde monica och fyfan vad rädda vi blev men dom märkte inte att vi va ute (hh
sen så gick vi in & kolla på film :)
efter kanske en timme så kom monica och pappa & då gick vi och la oss :)


haha, tur frida va med för att annars så hade det aldrig blivit såhär kul ;)


älskar dig sjukt mycket! :*

Inga kommentarer: