söndag 19 juli 2009

19 juli

hejhej hallu!
idag så vakna man vid typ halv 12, as gött :D
frida va redan vaken så vi gick ner och åt frulle!
efter frullen så gick frida hem, och jag gick upp & städa och plocka ihop mina saker.
sen så begav jag mig till mamma & börja packa inför imorgon.
hahaha, har med mig as mycke kläder & jag är as dålig på att packa men det är ju typiskt mig (aa
när jag packat lite så satte jag mig vid datan och kolla på lite tv.
vid 6 tiden tror jag så gick jag till peter & åt pizza med peter och mamma.
inte det godaste men jag va hungrig så fick ju äta det ändå.
när vi ätit klart kolla vi på film och typ mitt i filmen så gick jag till farmor för att hämta pengar (hh
sen så gick jag hem och satte mig vid datan :)
och nu sitter jag här & inte gör så mycket. ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt.

imorgon blir det gbg och fyfan vad det ska bli kul :D
finns på mobilen heeela veckan :D

älskar dig sjukt mycket frida & denna veckan kommer bli super! :*<33

Inga kommentarer: