tisdag 11 augusti 2009

10 augusti.

hejhej!
idag så va jag tvungen att gå upp typ halv 8 -.-
jag tog på mig och gjorde i ordning på rummet och sånt.
typ klockan 8 kom mamma och hämta mig hos pappa för vi skulle
till mörrum och hämta syster :)
sen typ 10 va vi på väg till mörrum och det va skit tradigt att åka för att det va typ
bara skog och sånt skit.
efter typ 2 timmar så va vi framme och då bjöd eva (ebbas fostermamma) oss på bulle och dricka. det va trevligt! sen visa ebba mig sitt nya rum. det va skit litet!
sen gick vi ut och då visa hon mig alla djur.
det va typ 20 katter, 7 hundar, 2 tuppar, nga hönor, 3 grisar, en get och ett får och nga hästar ;d
hahahaha, inte lite djur häller, men dom bodde i skogen och sånt så dx
hon har också "syskon" där eller vad man ska säga ;d
peter, theo, simone och en annan och dom är också fosterbarn.

sen på väg hem ifrån mörrum så körde vi helt vilse!
vi körde typ 15 mil fel så istället för att vi skulle vara i skåne igen så va vi karlskrona!
hahaha vi kom hem 2 timmar försent.
så den dagen tillbringa man typ 6 timmar i bilden.

sen så åkte vi till döshult eller vad det heter och hälsa på ebbas förra forsterfamilj. dom va också trevliga och där va en massa hundar.
sen tack och lov så åkte vi hem och åt.

typ vid 21.00 eller ngt så börja det åska & blixtra och jag allvarligt HATAR det!
blev skit rädd när det kom en dunder åska!
sen somna jag!

ha det bra
/pussss

Inga kommentarer: