torsdag 13 augusti 2009

11 augusti

hallå! :)
idag så vakna jag vid tio, ganska så lagom tycker jag.
när jag vakna så gick jag och åt frulle och sen blev det data ;d
snacka med elin på msn och sånt sen bestämde vi att vi skulle åka till stan :)
när vi kom till stan så fanns det inget att göra och då menar jag inget.
så vi stack till åstorp och träffa nga killar. hahah det va kul :)
haha, vi satt typ på en ps skola hela tiden och skratta och sånt.
sen vid 8 så tog vi bussen in till hbg-centrum och käka på donken.
helt plötsligt kom johan och daniel där och bad om pengar till bussen hem för att
daniels plånka blev snodd i lund. asså fyfan, jag hade nog börjat gråta om min plånbok blev snodd ;$
aja, så satt vi med dom på bussen och snacka lite.
sen gick jag hem direkt efter att bussen och när jag kom hem gjorde jag en smoothie och satte mig vid datan :)

riktgit kul idag, tack för dagen elin :)
/pusss

Inga kommentarer: