torsdag 13 augusti 2009

12 augusti

hellu!
vakna vid 12 tiden och va riktigt förvånad över att mamma inte väckt
mig tidigare fast hon varit hemma sen typ 8.
men det va skönt att sova sånt länge (aa'
men iallafall, direkt när jag vakna så blev det data :l
mamma åkte och hämta oscar vid 1 och då gjorde jag typ kanderat äpple eller
vad det heter ;d
men jag doppa det i choklad ist för att doppa det i sånt klet ;p
haha det blev ganska gott men precis när jag skulle börja äta det,
ringde mamma och fråga om jag skulle med till oscars gudfar och då sa jag jaa, och då skulle jag vara klar om en kvart! ;o
jag menar jag hade pyjamas och allt, va osminkad och sånt shiit, och jag hinner
fan inte fixa mig och klä på mig på en kvart ;o
haha, så mamma fick vänta lite längre nere i bilen :i
sen när vi börja köra fick jag reda på att en dagiskompis till mig skulle va där.. ;$
hahah, pinsamt!
och hon sa ju inte det tidigare häller så man hade ju inget annat val än att åka dit ;p
men när vi kom dit så blev det fika och sånt, sjukt gott :D
haha, sen följde jag med ut när albin och frida fixa albins cykel och det gick ju inte så bra ;d
hahahah, sen efter typ en timme så fick han på bara sadeln xd
så ni kan ju tänka er i vilken takt allt gick och han hann inte ens halv vägs xd
vid typ 6 så åkte vi hem och käka middag och sen blev det inte mycket mer än data (aa'
en liten datanörd härja ;)
haha men det va trevligt att träffa dom :)
hihi, ha det bra :*
/pussss

*bjuder på denna sexxxiia bilden, puss på den :*

Inga kommentarer: