måndag 5 oktober 2009

вєαυтιfυℓ, ѕσ вєαυтιfυℓ ♥'

hejhej bloggen!
idag så blir det ingen prao för min del, har sjukt ont i magen och mår illa.
så idag blir det nog bara att titta på tv, lite data och soova.

kort sammanfattning av helgen:

i fredags så blev det att mest ta det lugnt och lite sånt.
hände inte så mycket mer än att jag, pappa, monica, elvis & ella va i folkparken
och lekte lite ;p
så sjukt kallt det va då ;o
trodde seriöst att jag skulle dö, å sån tur va så va vi inte där så länge.
när vi åkte hem så blev det att mysa till det lite och kolla film & idol och käka gott.
sen blev det sängen, alldeles försent!

lördagen så blev det väla & ikea på morgonen.
köpte en rosa långarmad tröja, kännde att jag behövde långarmat nu när det är sjukt kallt.
sen på ikea fick monica värsta dampet ;o
för det första så va elvis och ella med vilket gör dagen till ett helvete (inte alltid, men oftast)
sen så va läsk automaten sönder så dom bjöd på äpple juice, men det idiotiska va att dom hade ingen lapp om att man skulle blanda det själv så monica tog juicen och fyllde glasen.
sen när ella drack tyckte hon det va skit starkt så jag va tvungen att smaka och sa till monica att det va sån man skulle blanda med vatten. sicket damp ryck hon fick, helt seriöst ;o
hon gick fram till dom i kassan och skällde ut dom och slängde muggarna mot dom!
hahahahahaha, så jävla kul men samtidigt sjukt pinsamt! dx

sen vid 3 åkte jag till felicia och sen blev det att kolla fotbolls match i ä-holm.
riktigt kul, faktiskt.
hahahah, vi flumma som fan! :D
sen sov jag där och det va också sjukt mysigt, snacka hur länge som hällst och snacka spel & skatta någon så kopiöst!
hahahaha, har inte snackat så mycket på sjukt länge.

felicia, du är underbar!
älskar dig sjukt mycket, syster! <3

sen på söndagen fick jag tyvärr sticka hem från felicia tidigt ;/
va tvungen att passa ella och elvis...vilket inte blev så lyckat!
så sjukt jobbiga dom är ;o
som skriker och bråkar hela tiden.
men det blev även att kolla film, blev nog 4 stycken ;d
sen gjorde jag pannkisar (hh
hahahhaa, kan ju lägga till att vissa inte blev så lyckade ^^
hahaha, men dom smaka gott! (a
sen fick jag även lite kläder av monica och pappa.
fick ett par tights, t-shirt och sen sjukt mysig tröja :)

nej, nu känner jag att sängen kallar :)

puss ♥

Inga kommentarer: