torsdag 8 oktober 2009

vad ska jag göra? :|

jag bara måste skriva av mig, tvningar ingen att läsa...

allt som finns i mitt huvud är tankar på dig.
vad ska jag göra för att allt ska vara över?
jag vill inte ha någon annan än dig, för det är dig jag vill dela min kärlek med.
varje gång jag hör ditt namn, ser en bild på dig eller något sånt.. så tänker jag tillbaka och känner hur tårarna faller ner från min kind.
hur gör jag för att glömma dig?
jag vill inte men jag måste.. jag kan inte gå runt och må dåligt bara för att jag älskar dig..
ja, jag vet! älskar är ett starkt ord men jag kan inte säga något annat.
jag tänker på en massa saker, men mest på dig.
jag kan läsa gamla texter du skrivit till mig och då känner jag hur tårarna bränner under ögonlocken. jag vill inte gråta men kan inte låta bli.
vad ska jag ta mig till?
vill inte ha det så här, jag önskar bara att man kunde spola tillbaka tiden..
för det är en sak som jag stör mig på när jag tänker på dig..
det är det som får mig att börja tänka på vilken idiot jag va!
jag vill inte ha det så här!

gör allt för att inte fälla tårar, men jag kan lova..det är inte lätt!
jag älskar dig och kommer aldrig att glömma dig :'(<3

Inga kommentarer: