lördag 17 oktober 2009

niccy bejbi, ily!

hejjj :)

idag vakna man vid halv 10 hos niccy.
hahah, hon sov fan som en gris? ;ooo (aa
men låg typ bara och tänkte till halv 11 för då blev det frulle.. mums!
efter frullen va det till att fixa sig lite och sen drog vi ut i vacka höganäs..
HAHAH, man ju lätt säga att det inte är så dött när vi lämnar huset ;)
där ute hände inte så mycket så vi gick tillbaka in och gjorde mackaroner.
hahaha, knapriga & goda ;D
hehe, sen skulle vi då sätta oss på ballkongen men det blev inte av för att niccy fick en jävla spindel i sin jackarm och skrek som en gris! ;ooo
fyfan, vad rädd jag blev! & alla undrar nog vad vi höll på med xd
sen gick vi ut igen och tog bussen till viken, och där blev vi förföljda av några i niccys klass xd
HAHAHAHA!

stanan inte så länge i viken för det va sjukt kallt & där fanns ingen rolig -.-
så gick en runda i höganäs och sen drog vi in.
efter det så stack jag hem för att jag skulle äta och sånt, så nu sitter jag här & har sjukt tråkigt och tänker en massa...
aja, men nu ska jag kolla lite tv,

ciao

Inga kommentarer: