söndag 11 oktober 2009

jag är sönder..

hejj!
dagen & gårdagen har varit både bra & dåliga.
gårdagen va bra för att jag träffa nici :D<3
men den va dålig för att ebba fick ett cp anfall och börja hålla på och sånt!
hon skrek och kasta tidningar och sånt sen bad hon om pengar in till hbg så hon kunde göra världens dummaste sak..
fyfan, just nu så tycker jag inte om henne.
hon tror lixom att det bara är hon som mår skit men hela familjen är ju drabbad efter det som hon gjort.
äe, fifan!
sen idag så va man ute och sprang med nici vid 12, känner mig riktigt stolt (h) ;)
hahah, sen har vi kollat på en bögfilm som är så jävla äcklig :o
HAHAHH, det är den patrik 1,5.
jaja, sen satt vi vid datan och flippa lite och sånt :D skratta som fan iaf!
men nu måste jag packa, ska snart till pappa men det vill jag verkligen inte idag.. :( !
aja, alla som läser får ha det bäst :)

ciao ♥

jag är sönder..
&jag kommar aldrig att bli hel igen :'(

Inga kommentarer: