onsdag 21 oktober 2009

vad ska jag göra?

så fort jag tänker på dig, får jag tårar i ögonen.
så fort jag ser en bild på dig, får jag fjärilar i magen & börjar le.

ser jag en bild på dig, kan jag inte sluta le.
jag förstår inte hur mina kännslor fortfarande kan vara så starka.
jag förstår inte..
men jag är ändå glad.
att få va med dig är min dröm, men jag vet att den aldrig kommer bli sann.
jag kan önska mig det hundra gånger, men det kommer inte ens slå in en.
vad ska jag göra?
jag vet att det blev fel, men..
det finns inte ord för hur mycket jag ångrar mig.
jag tänker på dig alltid, det går inte en dag utan att jag tänker på dig
vad ska jag göra för att det ska bli som förr?
så fort jag läser det du en gång skrivit till mig, börjar jag gråta..

it's hard to say, but i still like you ;$

Inga kommentarer: