måndag 12 oktober 2009

varför leva ett skit liv?

ohojj! ;)

idag vakna man vid halv 7 & snacka jag frös röven av mig :o
skit kallt på mitt rum, hade behövt vantar och mössa fan!
men jaja, klädde på mig och sånt sen gick jag ner och åt.. efter frullen gick jag och borstatänderna och sen gick jag upp oh sminka mig.
vid kvart i åtta så gick jag till bussen oh vänta där i typ 5 sjukt långa minuter..
så jävla kallt det är ;o
skolan va tråkig oh sånt.. jaja, nog snackat om skolan!!
efterskolan gick jag hem till mamma och åt lite B&J glass (a)
hihi, sen cykla jag till pappa & nu sitter jag här och kollar på tv som en jävla soffpotatis :D!
va nyss ute och trösta anton och elvis för dom hade krockat med mening och båda stod och stor böla.. men det är tur att man hörde dom annars hade dom kunnat stå där ute hur länge som hällst eftersom jag sitter på ovanvåningen ;p

sen idag vet jag inte vad som händer.. kommer väl kolla på tv & sitta här och knarka en jävla massa panodil för har så sjukt ont överallt, men framförallt i huvudet.. -.-
jaja, ska kolla klart på gossip girl.. fast det slutar snart, men jaja!
have a nice dayyy ;)

ciao (v

Inga kommentarer: