fredag 9 oktober 2009

wiiie, ebba kom idag (a)

hallojj :D
idag börja dagen med att man vakna typ en halvtimme försent :o
så fick fixa mig snabbt och sen tog jag bussen till mölle.
sista dagen på praon, så jävla skönt!!!
har varit tråkigt nu på sista tiden för har bara gjort samma saker hela tiden.. -.-
men sen blev det hem och fixa sig lite och sen åkte jag till helsingborg för att möta upp ebba :D
hon kommer hem idag, och det är jätte kul. sjukt längesen jag träffa henne nu känns det som :)
så just nu sitter jag här i soffan och glor på tv & ebba och mamma sitter här bredvid och ebba äter en stor jävla tallrik glass :o
hahhaha, och nicole? :o kalla inte mig matvrak för den titeln tillhör min syster ;)<3
hehe, hela helgen är planerad känns det som :D
imorgon blir det att träffa nicole så ska vi hitta på ngt kul och sen vet jag inte riktgit vad som händer på kvällen (a
på söndag blir det nog att ta det lugnt eller träffa någon :)

nej, nu ska jag käka glass (a)

ciao ♥

Inga kommentarer: