tisdag 1 september 2009

1 september

uppdaterar igen, för jag har så sjukt tråkigt och bara knarkar hostmedicin och panodil så
jag snart somnar!
vakna vid 6 och tog mig en dusch för jag frös som fan!
när jag kom ur duschen hölt jag på att somna och bara kände att allting blev dimmigt.
jag gick in på rummet och tog en ny pyjamas på mig, dvs hotpants och t-shirt ;d
sen starta jag datan och sånt sen gick jag in på rummet igen och byta om till tights, tunika och smycken..
sen gick jag och gjorde mig en macka och jag trodde jag skulle svimma.
jag satte mig i soffan för att se om det blev bättre och då kom mamma ut.
det första hon sa va: gud, mår du bra?
eeh, sicken fråga ;o
hon gick och hämta tempen och räckte den till mig.
tog tempen och hade 38,6 i feber.
pallar inte vara sjuk, har redan missat as mycket av skolan... :/
jaa, har typ bara kollat tv och läst idag..eller idag och idag, dagen har nästan precis börjat..hon är bara 12 ;d
men nu ska jag fortsätta läsa min jätte braiga bok :)

-pusss

Inga kommentarer: