onsdag 9 september 2009

9 september - ¢αит ѕтσρ тнιик αвσυт уσυ..

hejhej bloggen!
vakna vid 7 idag och hade sjukt ont i magen och huvudet, tog panodil men det hjälpte inte så fick tyvärr stanna hemma från skolan :/
så idag har man bara druckit en massa vatten och kollar på tv.. även suttit lite vid datan men det har inte varit mycket idag.
jaa, det händer inte så mycket idag mer än att vila mig till imorgon för måste verkligen till skolan ligger något så sjukt efter i allt känns det som.
åhnej, ikväll kommer faster och det är fan pest&pina ;o
hon tror fan att jag är en bebis när hon snackar med mig, fyfan!

dagens oufit:
leggings - gina tricot
linne - h&m
kofta - clara

pusss.

Radera du din hjärna, har du glömt än?
Jag vill vakna upp ur denna jävla mardrömmen
Säg att jag är din, du är min, vi tillsammans
Älska mig som förut och skit i alla andra!

Inga kommentarer: