torsdag 3 september 2009


chacha!
idag blev det upp tidigt så jag hann duscha innan skolan :)
sen blev det så skola och det va som vanligt..en seg jävla dag ;d
efter skolan så gick jag och hämta oscar i andra skol-huset sen sjutsa mormor oss hem för det ösregna fan :o
nu sitter jag här och har allmänt tråkigt och väntar på att klockan
ska bli 6 så jag kan gå till kyrkan :)
ska träffa alla nya konfirmander ;p
sen efter det så händer nog inte så mycket...förutom att plugg väntar -.-'
pusspådagen :)

**
sen dagen jag börja prata med dig, har jag inte kunnat sluta le. så fort jag hör ditt namn eller ser det smyger sig ett leende på mina läppar.
jag kan höra din röst eka i mitt huvud..och jag bara älskar den!
när jag hör din röst..får jag fjärligar i magen, så är det bara ;$
jag trodde och hoppades så på oss men det blev inte så i slut ändan.
jag tyckte om dig sjukt mycket, och jag tycker om dig än idag.
mina tankar vill inte lämna dig.
du är sjukt söt och snäll. kan vara ganska gullig för den delen också.
hade jag inte träffat dig så hade jag inte vetat vad jag skulle göra.
för det är du som håller mig på stadiga ben!
jag tycker om dig ;$<3

-pusss*


Inga kommentarer: