söndag 13 september 2009

TEST!

133 tonårsfrågor:

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ya
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jadå
har du varit kär i någon? - ya
är du kär just nu? - vet inte ;p

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - emma paulina cornelia lindh modén
när fyller du år? - 10 november
vad har du på dig just nu? - underkläder, strumpor, leggings, linne och kofta
vilken årstid är bäst? - typ...sommar och lite vinter ;d
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vaknar av mig själv och inte av ngn skrikande jävel eller ngt ;o
vad tycker du mest om hos dig själv? - typ..vet inte ;d
vad är du bra på? - att skämma ut mig & skratta (aaa'
vem älskar du mest på denna jorden? - jadu..min katt skulle jag tro (aaa'
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - bror på vem jag sover med isf..
sov du tillsammans med någon eller ensam i natt? - sov tillsammans med elin som snotta täcket ; xd

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - typ.. ingen tror jag
vem är den roligaste av dina vänner? - elin ;p
vem är snyggast av dina vänner? - vet inte ;d
vem är mest partyprisse? - haha, inte vet jag xd
vem är den du helst har filmkväll med? - vet inte, någon rolig iaf :D
vem av dina vänner är mest "evil"? - jadu...
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - elin, felicia eller hvam skulle jag tro :)

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - vet inte..
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - njaa
vem är farligast i din familj? - ebba ;o
vem ser roligast ut i din familj? - alla ser lia roliga ut...utom jag (aaa' (;
vem är coolast? - elvis :D
har ni något husdjur? - japp, katt hos både mamma & pappa!
vem har du mest gemensamt med? - ingen skulle jag tro? ;d
vem står för underhållningen? - typ pappa kan vara rolig ibland ;p
vem sover du oftast med? - ingen, sover själv :/
roligaste kvällen med familjemedlem? - ebba tor jag (:

10 frågor om idag
vad har du gjort idag? - kommit hem från lägert..
har du varit glad idag? - jadå, lite glad har jag allt varit :)
har du varit ledsen idag? - nej..
har du gjort något bra idag? - jadå, jag gör alltid bra saker (aa
vad ska du göra nu? - byta låt ;p
har du gjort något dåligt idag? - jaa, satt mig framför datan dx
vad har du ätit idag? - yoghurt o flingor.
har du duschat idag? - nej, ska snart
är du trött nu? - somfan
vad händer imon? - skola och sen vet jag inte om jag ska till pappsen.

SKOLAN
Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? - nej, helg (;

ANNAT
Hur mår du just nu? - jodå, jag mår väl bra :p
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - yapp
Har du piercat dig? - inte än.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - ska vi se..ebba ;p
Vem ringde du senast? - hahahah, råka ringa till calle men sån tur va så svara han inte (aa' är inte bäst på att låsa mobilen ;)
Vem sms:a till dig senast? - michelle :)<3
Vem sms:a du till senast? michelle :)<3

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - ganska ;p
Vad är klockan nu just nu? - 17.09
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bilddagboken & min blogg

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - räknar inte minuterna
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - jaa? typ torsdags tror jag ;d
Älskar du din mamma? - när hon är snäll ja ;p
Älskar du din pappa? - ja, när han inte tjurar

SPORT
Går du på någon sport? - jag? hahhah nej dx
I så fall, vilken/vilka? - ..
Trivs du med den sporten? - ..
Tycker du att den sporten är rolig? - ..
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? ..

ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej ;d
Har du sminkat dig idag? - jupp
Isåfall, vad för smink? - mascara och puder ;d
Vad har du på dig för kalsonger just nu? - använder inte kalsonger men jaja (yy
Hur ser dem ut? - ..
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - en vanlig ;d
Hur ser den ut? - vit o svart randig.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - japp
I så fall, vilken låt för tillfället? - janet leon med let go :)
Vad gillar du för musik? - typ allt ;d

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - japp
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - yes
Har du resteröds-trosor? - nej
Har du en vit bh/topp? - japp
Har du en svart bh/topp? - yes

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - yes
Använder du Wax? - nej ;d
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - ibland
Använder du hårspray? - yes, men bara ibland
använder du volymspay?- yes
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - läppglans ibland
Använder du brunkräm/foundation? - yes, ibland
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt ;o
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar ja,
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - hahahahah, nej?


ohja, skit kuligt test! -.-'
men har man tradigt så har man ;d

Inga kommentarer: