lördag 5 september 2009

4 september

viken! :D<3
idag så vakna man vid 7 och då fick man fixa sig lite innan skolan.
skolan va chill idag, vi hade 40 minuters håltimme och då va jag nere i musiksalen
men linnea, rebecca, sandra och nga fler (:

sen efter skolan så blev det att gå hem och ta det lite lugnt.
sen vid 5 så fixa jag mig lite och sånt sen tog jag bussen till viken vid 7 tiden.
lotta mötte mig vid bussen och sen gick vi hem till henne & vänta på att klockan skulle

bli nio. haha, när vi kom hem till lotta så tog vi en cola och satte oss & spela kort för att
få tiden att rinna iväg xd
hahah, sen vid nio så gick vi till v-skolan och mötte upp elin.
där träffa man även julian som jag inte träffat på sjukt länge :)<3
träffa även miccih ;d
sen gick vi till lotta för att hämta cyklar och sen så bar det iväg till preem (hh

där handla vi lite gott och sen tillbaka till lotta igen och kolla film.. det blev ciao bella :)

sen vid 12 tiden så tog jag och elin bussen hem och så gick vi hem till mig.
hahaha, fyfan vad vi flumma, riktigt kul :D
hahaha, fast sen somna elin på soffan och då va det inte lika kul längre..
ja, då efter att ein somnat så gick jag in och la mig i min goa säng.. men sen vakna man någongång inatt
av att klumpiga elin klättra över mig och la sig längst in till väggen i min säng.
och min säng är typ max, 1 meter bred & all den platsen elin tog så sov jag typ halvt utanför ;d

sen så vakna man av att wilma(katten) klättra över en och det va ju inte det könaste..
sen åt vi frulle och efter det hände inte så mycket..
sen gick elin och därefter har jag inte gjort ett skit mer än data och tv (aa'

får se om det händer något kul ikväll annars vettefan vad jag ska göra ;o

pussssss :*

Inga kommentarer: