söndag 6 september 2009

HELGEN!

fredag;
dagen börja med att gå upp och fixa sig & sen sticka till skolan.
efter skolan så blev det att nörda data och sen klockan 5 så gjorde jag v-mig och sånt
& sen stack jag till viken för att träffa lotta vid 7!

när jag kom till lotta så drack vi cola och spela kort för att få tiden att rinna iväg ;p
sen vid 9 gick vi till v-skolan för att möta elin, och när vi kom dit träffa jag även julian :)<3
sjukt längesen, och han har blivit sjukt lång men lika söt (aa''
men iallafall, sen så gick vi till lotta för att hämta cyklar och pengar sen bar det av till preem, hahah!
där handla vi lite gott och sen så cykla vi hem i jävla motvind och sen blev det att kolla film..ciao bella blev det.
sen vid tolv tiden så tog jag och elin bussen hem och så gick vi hem till mig.
där blev det litta data, flumm och film :D

hahahah, sen somna elin på soffan och då blev det inte lika kul ;d
sen gick jag in och la mig och lät elin sova på soffan, ville inte väcka henne från hennes skönhetssömn...TODDE JAG! :o

hahaha sen vakan man någon gång på natten eller morronen så va där någon som klättra över mig i sängen, och det visa sig vara elin.. hon la sig längst in och självklart så tog hon all plats ;) ahahaha
sen va den dagen över, pussss*

lördag;
dagen börja med att man vakna med elin vid halv 10 tiden.
då blev det att gå upp och äta frulle.
sen efter det så hände inte så mycket och sen åkte elin hem.
när elin åkt så hände det inte så mycket hemma hos lilla cornelia ;d
hahah, det blev bara data, bok och tv för min del :)
sen så gick man och handla och självklart skulle det börja ös regna precis när jag gick ut (yy
jaja, så fick gå hem i det enormt fina vädret och sen fick jag byta om när jag kom hem eftersom jag va genom blöt ;d
sen så fråga elin om vi inte skulle gå ut i det fina vädret och det gjorde vi :D
vi gick till ica och handla och sen så träffa vi lowe och eddie en litenliten stund för sen skulle
dom tillbaka till ngn dom lana hos ;p
sen gick vi till elin och hämta lite filmer som vi sen skulle dygna (hh
hahaha, sen gick vi hem till mig och poppa popcorn och kolla film.
dygna? ja det va ju vad vi SA men det blev ju inte riktigt så för elin somna och jag blev sjukt trött ;o
men vi kolla iallfall på 17 again och den va sjukt bra, fast börja gråta i slutet ;$
och jag måste bara säga att zac är sjukt jävla snygg! ;o
sen fick jag väcka elin och då gick vi och la oss i mammas säng ist, för den är mycket större och där får båda plats ;)
sen va den dagen slut! pussss*

söndag;
dagen börja med att mormor ringde och väckte mig (elin va redan vaken) vid halv 10 tror jag, och fyfan vad sur jag blev ;o
sen så gick vi och köpte bullar på kakboden och vi va ju såå snygga. ahahahha, helt nyvakna ;o
menmen, sen så tillbaka till lägenheter och äta :)
efter det hände inte mycket för elin åkte hem sen.
efter det så har jag bara läst, kollar på film och suttit vid datan.
hade behövt plugga men palla inte (aa
sen gick jag och handla lite thai-mat och det stod en sjukt söt kille i kassan ;$
hihiih, sen hem och äta och nu sitter jag här och kollar på sex and the city, the move.
ska snart sova..
&tack för en underbart rolig helg elin!

-pusssss*

bjuder på denna snygga bilden ;)

Inga kommentarer: