söndag 13 september 2009

11 september till 13 september.

hallllå!
nu blir det en kort sammanfattning av helgen för pallar inte skriva så mkt ;d
i fredags så börja man dagen med vanlig skoldag..inte det roligaste direkt!
sen så blev det hem och packa och fixa allt inför lägret och sen gick jag till kyrkan vid typ halv 5. sen gick jag och handla godis och när jag kom tillbaka så va typ alla där ;d
sen klockan 5 så körde vi mot häljarödsgården i farhult.
när vi kom dit så blev det mat direkt och det blev typ paj eller ngt.. inte så gott men jaja ;d
sen efter det så fixa vi rummen och sen om jag minns rätt så gick vi in i kyrkan och lekte några lekar :)
riktigt kul faktiskt xd hahaha, sen minns jag inte mycket mer av den dagen mer än att vi kolla film på kvällen och hade allmänt skojjj. sen gick man och la sig vid 1 och då va man allt annat än pigg xd

på lördagen så vakna man vid 8 och sen va det frulle typ halv nio.
efter frullen va det andakt i kyrkan och sen delades vi in i 3 grupper och så skulle vi gå runt på olika stationer.
i min grupp så va det jag som va ledare och sen; amanda o, olivia, carro, sara, patrik & rickard.
sen efter två stationer så va det lunch och det blev typ ngt kött, sås och rotfrukter i ugn. ganska gott faktiskt. efter maten så gick vi vidare till den sista stationen och sen va det typ "redovisning" på vad vi hade gjort på en station, där man skulle bygga ngt från en text om jesus liv av spagetti och tejp. hahahha, vissa blev ju riktigt snygga.. ;d
sen efter det så lekte vi ngn hämt-lek eller vad man ska kalla det ;d man fick ett papper som det stod olika saker på som man skulle hitta ;p & vi va i samma grupper som innan och vi kom 2:a (hhhh'
sen närmre kvällen så gjorde vi ngn annan lek som heter 24 kolor..och det va typ att man fick 24 kolor och sen sa kristina ett påstående och så skulle man satsa från 0-5 kolor på om man trodde det va sant eller falskt. ganska kul det också :D
sen blev det att grilla mashmallows och sånt, men sen gick vi in för att det börja regna.
på kvällen va jag & elin typ bara med kasper, rickard och albin ;d
hahaha, sen gick vi in till oss och la oss vid 1!

idag (söndag), så gick man upp vid 8 och börja packa allt och fixa sig. sen va det frulle vid halv nio och sen blev det städning av toaletter, duschar och rum.. sen åkte vi tillbaka till hg (höganäs), vid halv 10 och sen va det gudstjänst i kyrkan klockan 10.
efter kyrkan va det bara till att asa sig hem och sen blev det att packa upp och sen lite data.
sen kom josse hit och sen följde jag med henne till ikea och väla. kulkul!
just nu sitter jag här och har sjukt tråk, ska snart gå och plugga -.-'
jaja, ska även lägga in ett test snart, har så sjukt tråkigt så lia bra att ödsla min tid på det.

PUSSSSSSS!

Inga kommentarer: