tisdag 1 september 2009

TÄNKER TILLBAKA PÅ TIDEN VI HADE!
när jag tänker tillbaka på den tiden som vi hade tillsammans så får jag tårar i ögonen.
våran vänskap va starkare än någonting annat.
våra minnen är helt klart oförglömmliga och det är dom bästa minnena i mitt liv.
vi ägnade mer tid åt varandra än åt någon annan, vi va som systrar.
vi blev ovänner men sen blev vi vänner lika snabbt igen.
vi kunde snacka om i stort sätt allt & vi fanns alltid där för varandra!
saknar den tiden något så fruktansvärt, men tyvärr så är den tiden förbi.
när jag tänker på gamla minnen så sprider sig lycka i hela kroppen.
ögonen glittrar och mina läppar ler av lyckan vi hade.
vi gjorde nästan allt tillsammans och när jag va hemma hos dig kännde jag mig extremt välkommen och det känndes precis som hemma.
nästan som en tredje familj (:
men det va ngt som kom emellan oss för inte så längesen.
vi blev ovänner och det känndes precis som att vi skulle vara det i all evighet.
men sen, ljusnade allt.. vi börja prata igen och det gjorde mig glad.
hade saknat dig mer än någon annan.
vi är inte ovänner nu och det är jag glad över, men vi är inte häller så bra kompisar som vi va innan..
vet inte riktigt om vi kommer bli så bra vänner igen och det gör ont när jag tänker på hur vi hade det innan.

men du ska veta att jag finns här om du vill snacka.
så tveka inte om du mår dåligt över ngt, jag lyssnar!
jag tror du vet vem du är :)
pusssar!

Inga kommentarer: